مدیریت اجرایی

مدیریت اجرایی

دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ورودی مهر 94
مدیریت اجرایی

مدیریت اجرایی

دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ورودی مهر 94

تعریف بازار یابی بین المللی

بازار یابی بین المللی عبارت است از عملکرد فعالیت های کسب و کار به منظور برنامه ریزی ، قیمت گذاری، ارتقا، هدایت جریان کالاها و خدمات برای مشتریان یا مصرف کنندگان در بیش از یک کشور به خاطر کسب سود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.